10 PORAD DLA RESTAURACJI, ABY BYĆ BARDZIEJ WIDOCZNYM W GOOGLE ?

KROK PO KROKU w LOKALNYM SEO...

#1 Określ strategię SEO i treści

To pomoże znacznie zawęzić konkurencję i dać Ci szybszą ścieżkę do prowadzenia jakościowego ruchu do Twojej witryny.

#2 DOMINUJ W WYSZUKIWANIU LOKALNYM

Rozpocznij od stworzenia,  uzupełnienia i standaryzacji profilów, danych o Twoim lokalu ze wszystkich lokalnych i branżowych katalogach oraz na profilu GMB. (Google Moja Firma)

#3 ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Nawet jeśli bezpośredni wpływ mediów społecznościowych na SEO jest od dawna kwestią sporną, to z całą pewnością prowadzą one użytkowników do Twojej witryny.

www.ReLok.pl

#4 ZACHĘCAJ DO WYSTAWIANIA RECENZJI I OPINII

Najwyżej w wynikach wyszukiwania są te restauracje, które mają ich najwięcej.

www.ReLok.pl

#5 MYŚL O URZĄDZENIACH MOBILNYCH

Urządzenia mobilne stanowią duży odsetek odwiedzin na stronach restauracji. Google skupia się teraz na mobilnych wersjach stron.

www.ReLok.pl

#6 STOSUJ PODSTAWOWE PRAKTYKI SEO

Na początek wystarczy jak skupisz się na dwóch elementach: – Mapa Twojej strony dodana do Google Search Console – Meta opisy na Twojej stronie

www.ReLok.pl

#7 ZAWSZE STAWIAJ NA JAKOŚĆ

Posiadanie bogatej i pomocnej treści na stronie jest nieocenione. Grafiki i treści na stronach i social mediach muszą być dobrej jakości. Przełoży się to na lepsze pozycje w rankingach, wyższą zapamiętywalność i większe przywiązanie.

www.ReLok.pl

#8 MIERZ SWOJE WYSIŁKI

Cokolwiek robisz, musisz mierzyć efekty bez tego nie będziesz nigdy wiedzieć co działa najlepiej i na czym się skupić.

www.ReLok.pl

CHCESZ  WIEDZIEĆ WIĘCEJ ?

Jak zaistnieć na lokalnym rynku ?

ZAPRASZAMY NA BLOG